D'HERBS : DIAMOND FOUNDATION




HARGA KAMI : RM50
HARGA PASARAN : RM 59.90
                                  
                                     Menjanjikan Wajah Lebih Menawan
Keajaiban Diamond Foundation yang mengandungi biji anggur & kolagen mampu mengubah wajah anda dalam masa 1 minit untuk kelihatan 10 tahun lebih muda. Ianya memang terbukti berkesan.

****************************
KELEBIHAN DIAMOND FOUNDATION 
****************************
  • Diamond Foundation adalah bedak asas yang mengandungi SPF 35 & minyak biji anggur yang bertindak sebagai anti-oksidan yang melindungi sel kulit selama 8 jam dari sinaran UV dan pencemaran yang boleh merosakan kulit
  • Meningkatkan keanjalan kulit
  • Mengandungi vitamin E untuk membantu menutup parut jerawat, jeragat & kedutan wajah
  • Sesuai digunakan oleh mereka yang mempunyai kulit cerah atau sawo matang
  • Sesuai juga sebagai alas bedak & krim siang
  • Boleh digunakan oleh wanita & lelaki
  • Sesuai Untuk kulit sensitif, berjerawat, berjeragat dan kulit normal
  • Ianya kalis air dan boleh bertahan maksimum selama 12 jam
************************
TESTIMONI PENGGUNA
************************
Pn Aziah
Kerana faktor umur dan keturunan, wajah saya berkedut dan berjeragat..saya sudah jemu mencuba berbagai produk kerana tidak berkesan, malah wajah saya bertambah teruk!! Setelah mencuba Diamond Foundation ternyata ianya berkesan!! sehinggakan ramai yang menyangka saya melakukan suntikan botox..
Pn Syarifah
Akibat Dulu orang panggil saya NENEK..sekarang panggil KAKAK……penangan Diamond Foundationlah. Setelah menggunakan Diamond Foundation wajah saya berubah serta merta dan menjadikan saya kelihatan anggun dan cantik…Malah satu botol boleh bertahan 6 bulan…memang JIMAT!…

0 comments:

 
Copyright © everything you need | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in