IQ HOMEOPATHY



ISI KANDUNGAN : 38ML

HARGA KAMI : RM 65

i-Q (Homeopathy) merupakan produk homeopati baru yang mampu meningkatkan 

keupayaan minda bagi semua lapisan umur. Dahulunya dikenali sebagai Fikri, ia 

membaiki sistem saraf supaya kembali cergas berfikir dan bertindak. Didatangkan 

dengan 38ml, ia mampu diguna sebanyak 240 semburan ataupun selama 

sebulan*

i-Q amat sesuai digunakan oleh pelajar yang akan menghadapi peperiksaan terutamanya pelajar SPM,PMR, ataupun UPSR kerana ia membantu mengatasi masalah fokus ketika belajar, tidak berminat untuk belajar, sukar untuk memahami sesuatu konsep atau sukar mengingat fakta. 
 
Selain itu, i-Q juga sesuai untuk mereka yang memerlukan tumpuan dan daya fikir yang tinggi dalam aktiviti harian.



Bahan-bahan (ingredients):







1.     Avena Sativa Q – Extrak dari rumpun pokok bijirin oat.  Extrak ini adalah satu bahan makanan yang baik untuk pertumbuhan dan penjagaan saraf serta kecerdasan otak. 



2.     Kali Phos 6 – Garam Kalium ini amat  unggul untuk meningkatkan prestasi saraf dan otak.
3.     Calc.Phos 6 – Garam kalsium ini amat baik untuk mengalakan penggantian sel-sel  yang telah rosak dan juga menjadikan saluran darah bertambah anjal. 


4.   Anacarduim 6 – Extrak dari bijian ini boleh menguatkan dan menajamkan minda dan ini akan membolehkan seseorang berfikir lama. 


5. Secara keseluruhannya bahan-bahan yang terdapat di dalam I-Q (HOMEOPATHY) membantu minda seseorang itu menjadi lebih peka dan sentiasa di dalam mood “bersedia” untuk menjalankan pelbagai aktiviti yang melibatkan penggunaan otak seperti memberi perhatian, membaca, memahami dan berfikir secara kreatif tanpa jemu terhadap sesuatu subjek yang dihadapinya.



Cara menggunakan:


-Untuk liquid:

Digunakan sebanyak dua (2)kali sehari (pagi dan malam), empat (4)kali spray (pumps)keatas lidah untuk setiap kali pengambilan. Boleh juga di spray kedalam 15ml air suam.


Sebelum mengambil produk, pastikan mulut bebas daripada sebarang ‘rasa’ makanan dan minuman. Ini bertujuan untuk mempercepatkan proses penyerapan produk ke dalam saraf lidah.


Selepas pengambilan produk, sila tunggu dalam 15 hingga 30 minit sebelum mula makan atau minum (kecuali air suam).


Cara penyimpanan:

-Jauhkan daripada kanak-kanak (bawah 7 tahun).
-Elakkan daripada meletak produk di tempat yang panas, bercahaya matahari, almari yang  mempunyai bau-bauan (seperti minyak wangi, minyak urut dll) dan berdekatan dengan magnet.
-Simpan di tempat bersuhu bilik dan kering.

TESTIMONI :


Nama: Adik Nor Zuraini Zubaidah
Umur: 2 tahun
Alamat: Melaka
Mula menggunakan produk I-Q: Dalam bulan Oct 2007

Penjelasan yang dibuat oleh ibunya:
Anak saya berumur 2 tahun ketika menggunakan produk I-Q. Sebelum menggunakan produk I-Q HOMEOPATHY , anak saya tidak pandai bercakap. Dia Cuma pandai menyebut perkataan “papa” dan “mama” sahaja.
Apabila saya memberikan dia I-Q HOMEOPATHY  selama 1 bulan, sekarang perubahan yang ketara yang saya dan keluarga dapat kesan ialah anak saya ini sudah boleh bercakap dengan bahasa yang boleh difahami oleh orang dewasa.
Saya berasa amat bersyukur dengan perubahan yang ketara kepada anak perempuan saya ini.


Nama: Muhammad Zuliskandar, 7 tahun
Umur: 8 tahun
Alamat: Melaka
Mula menggunakan produk I-Q: Dalam bulan Oct 2007

Masalah yang dihadapi ialah :
Pelat, Tidak kenal huruf rumi dan jawi, selalu dapat bawah 50 markah hampir kesemua mata pelajaran.

Setelah menggunakan  i-Q Homeopathy  hampir 3 bulan, sekarang sudah boleh membaca dan tidak pelat. Paling mengagumkan apabila subjek sains mendapat 92 markah!!!


Nama: Nor Zulaikha
Umur: 8 tahun
Alamat: Melaka
Mula menggunakan produk I-Q: Dalam bulan Oct 2007

Sebelum mengambil I-Q HOMEOPATHY :
Tidak pernah mendapat top 3 di dalam kelas.

Setelah mengambil I-Q HOMEOPATHY :
Mengambil i-Q Homeopathy  1 minggu sahaja
Mendapat nombor 1 di sekolah agama dan nombor 3 di sekolah kebangsaan.

Nama: Jafferi
Alamat: Johor Bharu
Mula menggunakan produk I-Q: Dalam bulan Oct 2011

Saya mula menyembur anak saya ketika Avacello mengeluarkan iklan di dalam Utusan Malaysia pada 14 Oktober 2011. Saya beli dan sembur ke atas anak saya yang akan memasuki tahun 1 pada 2012.
Saya pelik kerana semenjak sembur iQ anak saya sudah petah bercakap dan yang paling menakjubkan ialah anak saya akan masuk bilik pada pukul 8 malam setiap hari dan mengulangkaji serta mla membaca buku!
Bila ditanya "Adik nak jadi apa bila besar?" Jawapannya sangat pelik "Adik nak jadi businessman dan nak kaya tolong orang susah!"

0 comments:

 
Copyright © everything you need | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in