Baby lebih sihat dengan SHAKLEE Set Breastfeeding @ SET B



Bayi comel ini bernama Amirah 'Aqilah dilahirkan pada 12 Feb 2011, jam 5.02 pagi, seberat 1.98kg. Hati ibu mana yang tidak gembira, apabila telah selamat melahirkan bayi pertama yang sangat comel ini. Namun, selepas beberapa minit dilahirkan, amirah terpaksa dimasukkan dalam NICU. Bidan mengesahkan jantungnya berdegup kencang ditambah pula Amirah dilahirkan agak kecil pada usia minggu ke-36, jadi bidan menasihatkan agar Amirah dihantar ke dalam Wad NICU untuk rawatan rapi disana. Sebelum jururawat membawa ke Wad, aku sempat mencium & memeluknya, sambil menjeling ke arahku, air mata Amirah berlinang seolah-olah memberitahu Amirah tak nak berpisah dengan mummy, sayu rasa hati (sambil berlinangan air mata) dan aku terus mendoakan agar semua selamat. Seminggu di Wad NICU menjaga Amirah memberi aku seribu kenangan, pengalaman dan pengetahuan disamping mengajar aku erti pengorbanan. Aku tekad untuk terus menyusukan Amirah supaya dia cepat membesar dan sihat seperti bayi lain. Alhamdulillah aku di pertemukan dengan SHAKLEE untuk terus menyusukan Amirah secara exclusive. Bermula selepas tiga minggu aku berpantang sehinggalah sekarang aku terus mengambil vitamin SHAKLEE . Dengan mengamalkan vitamin shaklee Set Breastfeeding/set Milkbooster yang mengandungi Vita-Lea, Vit-C, B-Complex, Alfalfa & yang PALING BEST ESP, dimana setiap vitamin mempunyai kelebihan yang sangat diperlukan oleh ibu & bayi, Amirah bertambah sihat (lihat perbezaan sebelum dan selepas) & Mummy semakin sembuh. Itulah pengenalan saya dengan set breastfeeding+esp+ostematrix.

Saya dah rasakan kehebatannya (SHAKLEE) anda bila lagi?
Saya akan bantu anda untuk lebih sihat.

untuk keterangan lanjut tentang produk & vitamin Shaklee anda boleh hubungi saya
melalui email gee.muin@gmail.com atau sms/call 0132621234 untuk keterangan lanjut.atau
pesanan boleh juga dibuat dengan mengisi borang pesanan ini.

0 comments:

 
Copyright © everything you need | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in